Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Monday 12 December 2016

NYX Matte Liquid Liner - Mat Tekuci Tus

Bok!

Danas vam ukratko predstavljam NYX Matte Liquid Liner tocnije tekuci tus za oci s mat efektom. Nikad ne propustam priliku za isprobati dobar, crni tus pa se tako i ovaj nasao u mojoj skromnoj kolekciji,






NYX Matte Liquid Liner dolazi u jednostavnoj i elegantnoj crnoj mat kutijici a unutra je tubica koja sadrzi 2ml proizvoda i platila sam ga 7,75€. Moj primjerak je u nijansi MLL01 Black Noir.


Kistic je tanak i fleksibilan ali ne premekan, mozda je deblji nego najtanji kist koji sam ikad isprobala ali definitivno je moguce napraviti tanku liniju njime. Za najtanju liniju upotrijebit cu Rimmelov eyeliner mada u zadnje vrijeme nekako vise volim nesto kraci i izrazeniji wing. Swatch na ruci mi je nakon kratkog vremena mjestimice popucao pa sam se bojala da do kraja dana ovaj tus sigurno nece izdrzati ali na srecu bila sam u krivu. Nikad do sad nisam imala mat tus i odusevljena sam efektom, djeluje mi sofisticiranije i urednije iako nisam uspjela izbjeci izlijevanje u sitne linije kapka, mada se to primjeti samo iz bliza i na fotografiji. Moguce je postici veoma dramatican look debljom linijom ali i suptilno uokviriti oko a boja je intenzivno crna i potpuno mat. Na ocima je postojan cijeli dan i veoma se lako skida micelarnom otopinom a vjerujem i bilo kojom drugom cistilicom.




Eyelinerom sam jako zadovoljna, svida mi se mat efekt, intenzitet crne boje i cjelodnevna postojanost i mislim da ga vrijedi imati u kolekciji ukoliko ste eyeliner lover poput mene!



Koristite li eyelinere ili ste vise smokey eye tip? Kako vam se svida NYX mat tus? Imate li neki favorit koji biste mi preporucili?

Hvala vam na citanju i veliki pozdrav do sljedeceg posta! <3

2 comments:

  1. Sviđa mi se što je stvarno prava crna u pitanju, ne volim kad tuš nije dobro pigmentiran, tako da bih ovaj mogla isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocno to, prava crna i prava mat, bas je statement eyeliner bez da je bezobrazno skup. Ako se odlucis pocastit nadam se da ce ti se svidjeti! :)

      Delete