Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Wednesday 1 February 2017

Darivanje! *ZATVORENO*

Bok!

Jos u vrijeme Bozica pripremila sam jednu sitnicu koju sam namjenila darivanju na ovom blogu. Volim Bozicna darivanja, moj rodendan je na Badnjak pa mi je to razdoblje jos duplo vise svecano nego nekom Peri rodenom u rujnu. Medutim plan je bio pricekati tristoti like na facebook stranici bloga i razveseliti nekoga u ovo tmurno post-blagdansko vrijeme. Razlog tome ste vi koji me motivirate svojim klikovima cak i u razdobljima u kojima nisam aktivna i na tome sam neizmjerno zahvalna jer volim pisati, volim kozmetiku i volim tu svoju ljubav dijeliti s drugim ljudima. Istomisljenicima. Ili bar slicnomisljenicima. 

Tek danas sam primjetila kako sam odabrala najmanje fotogenicnu poklon kutiju na svijetu. Simbolicno, ha? Ali ne sudi knjigu po koricama, vjerujem da je sadrzaj zato jako lijep vama kao i meni!

U prvom darivanju na blogu Thermopolis mozete osvojiti Sleek poklon kutiju Box of Tricks sa 9 proizvoda za kompletan make-up, ako izuzmemo podlogu, i kad sam ju vidjela pozeljela sam ju ne samo za sebe vec i za svaku djevojku koja voli sminku. Bas mi je bila vesela i sve proizvode sam pozeljela isprobati. Nadam se da ce isto odusevljenje probuditi i u vama.

Pravila su sljedeca:

1. Like na facebook stranicu bloga
2. Share ili dijeli link s darivanjem koji cu objaviti na Facebook pod opcijom public ili javno
3. Ostaviti komentar na ovaj post - napisite mi nesto lijepo, sto vas veseli, inspirira, moze biti totalno random, na svaku temu, vazno je siriti pozitivu! <3

Komentari i pracenje na ostalim drustvenim mrezama su dobrodosli ali nisu uvijet. Pobjednik ce biti izabran slucajnim odabirom. Darivanje je internacionalno a paket vam saljem iz Irske gdje god da ste na svijetu! Igramo se do 15.2. u ponoc!

Curama koje su podijelile najavu darivanja puno hvala, nisam ocekivala takav odaziv! Svima u igri puno srece! <3








32 comments:

  1. Poklon je prekrasan *_*

    Šerala na fb: Marija Pupić-Bakrač

    ReplyDelete
  2. Odličbo darivanje! Ta nas koje nitko neće darovati za Vaalentinovo 😊

    ReplyDelete
  3. Jooj meni je bas kutija prekrasna i savrseno fotogenicna.. Ali ja sam jedna od onih koje padaju na ambalazu 😍

    ReplyDelete
  4. Raduje me svaki novi dan, jer sam zahvalna Bogu što sam ga doživjela zdrava i sretna sa svojim voljenim osobama.. A onda slijedi radovanje svakodnevnim sitnicama koje čine život :D omiljena kafa, knjiga , omiljena serija i omiljeni hobi :D u svaki dan pokušavam utkati što više svega što volim :D podijelit cu na fb:Amila Goralija

    ReplyDelete
  5. Pa evo..Totalna random pozitivna tema- volim ponedjeljak. Bas ono volim volim. Veselim mu se i radujem.
    Ne "gunđam" ponedjeljkom.. I tako to..
    A zasto?
    Zato dok sam bila nezaposlena svaki dan mi je bio skoro isti i onako gledam ljude koji rade i zale se na ponedjeljak.. A ja onako.. Kamo srece da idem ponedjeljkom na posao.. Bila bih presretna i zahvalna. Pa hej! Imam posao i idem na njega.. I od tada vise ne mrzim ponedjeljak(tj dok nisam radila nije mi nista znacio)..
    I sada kada sam konacno dobila posao-misljenje je isto.
    Sretna sam sto ponedjeljak dolazi jer je to jos jedan novi (radni) dan. :)

    Predivno ti je darivanje. Poklon je odlican!

    ReplyDelete
  6. Danas sam totalno u nekom happy fazonu.Vrijeme je kisno i ruzno, mozda sam medju rijetkim al takvo vrijeme za mene je carobno.U kuci sam, bez obaveza, posvetim se sebi i uzivam. :D Poklon je divan, predivan, i daj Boze da na dan izvlacenja dobitnice pada kisa :D tada su mi vece sanse za dobitak :D :D :D

    ReplyDelete
  7. Predivan poklon, a još divnije je što misliš na sve nas!
    Sive dane I hladno vreme bojim senkama ili ruževima koji su "letnji", tako I meni bude lakše a osmehom pokušam da I drugima olakšam!
    Želim ti lep početak februara!

    ReplyDelete
  8. Trenutno sam sva vesela i pozitivna pa eto ako mogu malo preneti i na druge ♡♡♡

    ReplyDelete
  9. Preslatka kutija proizvoda 😍
    "Lepota je u nesavršenosti, ludilo je genijalnost i bolje je biti potpuno smešan nego potpuno dosadan". ✌ fb-Slavica Milovanovic

    ReplyDelete
  10. Predivno... vece je zadovoljstvo u poklanjanju nego u primanju poklona :)
    Mada ja vooolim i poklone. Lep pozdrav za sve! :*

    ReplyDelete
  11. Jako lijepo. 👍💜
    Veseli me kad nekome pomognem,razveselim sitnicom,kao što si ti nekog od nas s ovom divotom. 😊😘😘💜

    ReplyDelete
  12. Veseli me kad nekog iznenadim nekom sitnicom, onako neobavezno, bez ikakvog povoda. Reakcije na takve gestove ispune srce. ��
    Hvala puno na prilici. Kutija je prekrasna. ��

    ReplyDelete
  13. Jaoo,super darivanje :)
    Lijep poklon za svaku curu/zenu..
    Ajme 15.2. mi je ročkas,kakvo iznenadenje bi bilo osvojiti ovako sta :)
    Fb:Tea Dorčak

    ReplyDelete
  14. Veseli me moja bebica koja svaki dan ima neke nove forice i momente i mnogo je zanimljivo <3
    FB Tijana Ilić

    ReplyDelete
  15. Vesele me suncani zraci, pun parkic ispod prozora ( mada zna nekad biti i iritantno xixixi), slobodno vreme kada mogu da procitam knjigu koja nije strucna i kada mogu da pogledam neki opustajuci film, veseli me kada mogu da se posvetim sebi- odradim vezbe, napunim kadu, popijem casu vina, namackam se maskicama i kremicama. Zivot cine sitnice, cak i onda kada pozelim mnogo vise kazem sebi zdrava si,imas mnogo toga sto bi drugi hteli,ti si srecna osoba.
    FB Nevena Jovanovic

    ReplyDelete
  16. Prelep poklon, lepo je kad nekom mozes nesto pokloniti :)

    ReplyDelete
  17. Pa evo mene, u svakom trenutku, razveseljavaju moja deca... ��

    ReplyDelete
  18. prekrasan je poklon,baš malo šarenila i veselja u ovo tmurno vrijeme
    fb:Olivera Katić

    ReplyDelete
  19. fb.pratim na fb katarina milojkovic ekstraa jeeee

    ReplyDelete
  20. pratimmmmm <3 tanja milojkovic

    ReplyDelete
  21. Predivan,ma savrsen poklon,ja isto tako volim nekom nesto pokloniti nekad bez ikakvog povoda ali trenuto nisam u mogucnosti jer vec dve godine nemam nikakva primanja od kada mi je suprug otisao na dve ipo godine,tako da ja bas i nisam nesto pozitivna iako se trudim biti,dovoljan razlog za to mi je moja cerka koja je velika devojka i student violine u Nemackoj i na koju sam preponosna,jer mi je vrednija od 100 fakulteta,elem da nije bilo nje ja ne bih znala da postoje blogerke ,jer do pre godinu dna nisam znala sta znaci rec blog,niti blogerka,dok nisam usla u sobu i videla da ona nesto slusa i gleda,ja je pitam sta je to ,ona kaze "mama ne znas ti to su blogerke" e da mama ne bi bila glupa ,mam je sve naucila i pocela da prati dosta blogerki ,cak sam je i presisala,iako je vecina Vas skoro duplo mladja od mene dosta toga sam naucila korisnog od vas ,sto nisam znala za 20 i vise godina sminkanja.Stvarno ste divne,ne pratim sve naravno ali kada naletim odmah udjem na stranicu lajkujem i pratim sta pisete i fotkice koje stavljate.Moje divno dete svako leto kada dolazi na rspust i svaku zimu posto radi tri posla da bi ostala tamo i skolovala se,da se ne vraca u ovu zemlju na zalost bez perspektive za mlade,pogotovo za nju jer studira violinu a ko kod nas to slusa,kod nas se slusaju zvezde granda i pinka uzas,tako da mi svako leto donese punu kesu sminke i to sve esence jer tamo jako povoljna kao i kod nas ali ja ne mogu sebi nista prustiti kod nas i punu kesu higijene i to sve od balee sto postoji od predivnih limitiranih kupki za leto,losiona za telo,sampona,regeneratora,ma celo kupatilo mi je u znaku balee,jer stvarno nisam u mogucnosti kupovati dove,nivea i ostale kupke i mleka i stikove i svasta nesto sto mi donosi,cak i kreme za lice,pa mineralnu vodu,maske,suvi sampon ,celo kupatilo mi se sareni od balinih proizvoda koji taman traju od leta kada donese do zime kada donese nove specijalno zimske limitirane jer tamo su bagatelno jeftine ,npr kupka kosta 65 centi,ni kod nas nisu skupe ali stvarno nemam sebi ni za ruz,sada kada je bila na zimskom raspustu kupila mi je golden roze 10 karmin i to 5 komada jer samo njega volim,posto mi je kupila jos 3 nijanse i stavila sam ih 2 puta ali u 10 sam zaljubljena,tako da mi nije nje nista ja ne bih imala ni od sminke niti od kozmetike a i od garderobe,jer tamo su stalno neke rasprodaje pa mi uvek donese nekoliko stvarcica i jos mi da ono sto ona vise ne nosi,ja ti isprica zivotnu pricu :-),A sta je pesnik hteo da kaze da je ona jedino svetlo u mom zivotu i da nema ove moderne tehnologije i skajpa da je gledam svaki dan mislim da bih poludela.Iako sam zadnje dve godine sama,usamnjen,puna tuge ona je ta koja uspe da mi izmami osmeh na lice uvek i zbog nje znam da moram da se borim i idem dalje koliko god tesko bolo.A tebi hvala na ovako divnoj prilici da osvojimo ovu krasotu,jer sam vec tanka sa sminkom,sada mi je donela samo puder tecni esence stay all day 16h koji mi uvek donosi i jednu maskaru isto esence naravno :-).A tebe pratim svugde i na I.G tatjanaristivojevic a na blogu kao sto vidis Tanja Ristivojevic jer sam samo zbog blogerki morala da otvorim novi nalog posto sam zaboravila sifru od starog :-).Puno pozzzz u dalekoj Irskoj iz nase skromne Srbije.Nisam bas nesto pozitive donela ovim komentarom ali sta cu kada je takva situacija,verujem da nece jos dugo trajati i biti ovako.

    ReplyDelete
  22. Odlično darivanje :)
    Najviše me veseli kada vidim dijete kako je veselo i nasmijano, kada je zdravo i bezbrižno... to me najviše ispunjava.

    Podijelila sam na FB: Martina Dreven

    ReplyDelete
  23. Pa ja ne znam šta reći na ovakav poklon, stvarno svaka čast! :) Svašta nešto me veseli, ja sam po prirodi veseljak i dete u duši...volim da čitam, da se družim sa ljudima. Putovanja me isto jaako vesele, jer je to neki izduvni ventil od posla, obaveza svega, ali i lepo iskustvo jer dodjes kući sa uspomenama <3 Jedna od želja mi je zaista i Irsku da posetim, pa eto pošto sam te tek sad spazila volela bih da napišeš neki post tipa za nas koji možda planiramo put u Irsku šta treba videti, obići..koje marke šminke i kozmetike se tamo mogu naći :) Zapratila sam te ovde na blogu kao i na IG: jovana.beba88 i FB: Jovana Spasic Travar

    ReplyDelete
  24. Obozavam bit u društvu pozitivnih ljudi. Jer sam i sama takva i želim da oko mene sve zrači pozitivom. Čemu losa raspoloženja i sekiranje? Ionako time ništa ne postižemo, a pogotovo ne dobro. Zato treba biti pozitivan i kada ti do toga nije koliko god je tesko, jer nikad ne znaš kada se iz toga moze stvoriti nešto dobro i bas ono sto misliš da nikad nece(u poz.smislu) jer ne misliš pozitivno! ;)
    Samo poozitivaaaa! :D

    Darivanje je zbilja predivno. Svaka čast draga! :*

    ReplyDelete
  25. Evo nešto totalno random. Prije par dana prvi put sam imala priliku prisustvovati razgovoru za posao putem Skype aplikacije. Za mene totalni doživljaj, iako sam bila jako nervozna i nesigurna uspjela sam se najbolje moguće predstaviti. I naravno nadam se skorom sezonskom zaposlenju, preseljenju u novi grad bar na 6 mjeseci, upoznavanju novih ljudi i najviše od svega edukaciji. Tako se veselim što ću naučiti svašta nešto novoga i što će mi to pomoći da budem još bolja na svom poslu.

    ReplyDelete
  26. Mene licno sminka najvise veseli 😊 To volim, to stalno kupujem, sminkam sebe i drugarice. Koliko god stresan dan, sminkanje me opusti i popravi ga. Sleek make up odavno zelim probati ali nisam do sada imala prilike. Nagrada je prelepa, hvala puno na prilici! ❤❤❤

    ReplyDelete
  27. Ovak raduju me sitnice,opusta me shopping,i kada sam nervozna ili nesto uspijem npr.poloziti ispit ja se nagradim,kupim si nesto i to me usreci bas❤ Mirela Baltic

    ReplyDelete
  28. Hvala tebi na ovako divnom poklonu, koji može svaka devojka da ga osvoji. A najviše se obradujem sitnicama (obična mala čokoladica za bolji početak dana) koje dobijam i koje ja poklanjam mojim dragim prijateljima.

    ReplyDelete
  29. Mene veseli puno toga...kad se mogu smijati do besvjesti, a da me niko ne gleda kao da sam pukla...kad su ljudi koje volim sretni...kad je lijepo vrijeme...kad mi neko kupi čokoladu...heh i tak...
    Fb Maja Novi

    ReplyDelete
  30. Vesele me dobri ljudi i sunčan dan
    fb Svjetlana Rimoldi

    ReplyDelete
  31. Veseli me kad čujem dragu pjesmu,kockica čokolade,čaj i dobra knjiga u kišan dan :)
    Fb Rimodli Marija

    ReplyDelete