Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Tuesday 5 May 2015

Babylove šampon u borbi protiv osjetljivog vlasišta

Bok!


Danas sam pripremila kratak osvrt na jedan od boljih proizvoda koji sam imala priliku koristiti posljednjih nekoliko mjeseci. Riječ je o babylove šamponu, proizvodu dovoljno nježnom za bebe ali pogodan i nama odraslima.





Razlog zbog kojeg sam posegnula za ovim proizvodom je bila iritantna osjetljivost vlasišta zbog koje sam odlučila dati priliku proizvodima nešto prirodnijeg sastava od mojih donedavno obožavanih Avon Advance Techniques šampona. Kako nisam ekspert za prirodnu kozmetiku, a nisam htjela ni izdvajati bogatstvo za eksperiment, otišla sam cviliti dragoj kolegici Uncle Abadash da mi da savjet i uputila me na ovaj šampončić. Hvala! :)

U simpatičnoj plavoj plastičnoj bočici nalazi se šampon bijele boje koji uvjerljivo a nježno pjeni i predivnog je puderastog mirisa, baš po čistim bebama, a pakiranje od 250ml platila sam oko 12kn u dm-u.

Naljepnica na proizvodu kaže ovako:
S ekstraktom kamilice i pantenolom. Bez bojila, sapuna, sastojaka životinjskog podrijetla i parafinskog ulja. pH neutralno. Dermatološki ispitano. Idealno i kao blagi šampon za svakodnevno pranje kod odraslih.

Prvo što mi se svidjelo bio je učinak na moju kosu koja je duga, kovrčava i suha i inače mi je obavezno potrebna dodatna njega nakon svakog pranja međutim ovaj šampon sam bez problema koristila samostalno bez da sam imala ikakve poteškoće s raščešljavanjem ili suhim vrhovima. Posebno me se dojmila razigranost kovrča nakon pranja a uz to sjaj i mekoća kose.
Druga stvar na koju je šampon blagotvorno uticao je problematično vlasište. Isprva moram priznati da nisam primjećivala veliku razliku ali nakon nekoliko pranja svrbež se smanjio na minimum i to je bio kraj višemjesečne patnje. Bravo za babylove!

Kosu ne perem svakodnevno već dva do tri puta tjedno, kad je vani vruće onda i češće samo zato jer mi kosa tad služi kao rashladni uređaj. ;) Ako se zaželim toplijih mirisa na kosi tad upotrijebim Avon Advance Techniques Supreme Oils sprej koji je još uvijek jedan od najboljih preparata za miris i osvježenje suhih vrhova koji sam probala.


psihodelično uslikani sastojci

Iako sam u međuvremenu otkrila idealno rješenje za svoju kosu u krutim šamponima iz domaće radinosti  (o čemu tek namjeravam pisati) svakako ću uvijek imati jednu ovakvu bočicu pri ruci i svima s osjetljivim tjemenom predlažem da ovom babyloveovcu date priliku jer nećete morati izdvajati velike svote a možda i podijelite moje oduševljenje. :)

Jeste li probali ovaj šampon? Koristite li babylove proizvode? Kako se nosite s tegobama s vlasištem?

23 comments:

  1. Ovaj post mi je došao kao naručen! Zvuči odlično i čini mi se da će mi odgovarati, obavezno ću ga isprobati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago, nadam se da će i tebi pomoći! :D

      Delete
    2. Kupila, jutros isprobala i već sam oduševljena :D

      Delete
    3. Wooohooo! Baš mi je drago :D

      Delete
  2. Meni je isto post došao kao naručen! Odmah sutra idem kupiti ovaj šampon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago! Tako sam i ja odmah pohitala po ovaj šampon čim sam saznala da mi je pred nosom i da je tako povoljan i nisam se pokajala. :)

      Delete
  3. Nisam koristila ovaj šampon, ali ga sad definitivno kupujem :) imam sličan problem kao i ti :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isplati se dati mu priliku jer osjetljivo vlasište nije nimalo ugodna pojava.

      Delete
  4. Jaoo i meni je ovo potrebno. Mučim se sa suvom kosom i povremenim svrabom. Baš ću da ga potražim u DM-u, koliko danas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako već ne pomogne sigurno neće naškoditi! Sretno sa saniranjem tjemenskih problema! :D

      Delete
  5. Nemam problema s osjetljivim vlasištem, ali željala bi probati ovaj šampon :D Od Babylove proizvoda probala sam jedino njihovu zaštitnu kremu koja mi je odlična :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sretnica si ako nemaš problema s vlasištem a šampon je baš baby puderasta radost! :D Sigurno ću probati i ostale babylove proizvode jer sam čula samo pozitivne informacije o njima. :)

      Delete
  6. Nema na čemu :) Drago mi je da ti odgovara šampon i da ti je pomogao. Samo izbaciš grube sulfate i skalp i kosa preporođeni. Šaljem poljupce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je blogerska zajednica, gotovo da više ne mogu pogriješiti u odabiru preparata! Bome moj skalp je preporođen, hvala ti! :*

      Delete
  7. Vec sam puno puta cula da djevojke hvale ovaj sampon, ali sam se uvijek plasila da nece biti dovoljno dobar da opere kosu... Moram ga i ja isprobati kad si ga i ti ovako lijepo nahvalila, cesto me zna svrbiti glava od nekih sampona pa bi mi mozda ovaj bas za to super odgovarao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je za pranje sasvim solidan, kosa ne bude onako agresivno čista nego je baš nekako meka i nahranjena, isplati se dati mu priliku pogotovo zato što je nježan za vlasište. I turbo jeftin! :)

      Delete
  8. Volim Babylove, isto kao i Balea proizvode, stvarno su mi dobri, a cijene odlične! Ovaj šampon nisam probala, ali dobro zvuči i mogla bih nakon što potrošim trenutni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, super mi je ta ponuda dobrih proizvoda po pristupačnim cijenama, jedina mi je želja isprobati ih sve. :)

      Delete
  9. I ja sam tražila sličan šampon ali sam mnogo rigoroznija kod sastava. Ovaj uopšte nije loš, ali mi malo smeta cocomidopropyl betaine odnosno što se ne vidi da li je biljnog ili sintetičkog porekla :/ Ali sve u svemu, ako je oporavio teme, nema brige!
    Jedva čekam post o tom čvrstom šamponu koji planiraš! Meni nije odgovarao, ali me zanima i tuđe iskustvo sa istim tipom kose kao što je moja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne kužim previše sastav tako da se vodim za savjetima iskusnijih blogerica a ovaj mi je šampončić popravio stanje tjemena. Vjeruj mi i ja jedva čekam pisati o krutim šamponima ali čekam da se neke tehnikalije srede, odat ću ti samo ključan dio priče: bijela glina. :)

      Delete
    2. Cocomidopropyl betaine je organski spoj dobiven od kokosovog ulja i dimetilopropilana koji se sastoji od monomera alkohola metanola i amino propana. Uloga sastojka je da pojačava pjenu u šamponu,djeluje i kao emulgator i kao antiseptik.

      Delete
  10. Ovo ću morati isprobati jer skoro svaki dan moram prati kosu, posebno u ovim toplim danima.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni isto djeluje kao odličan izbor za svakodnevno pranje, tu i tamo uključim neku masku i kosa je sasvim zadovoljna. :)

      Delete