Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Monday 16 March 2015

Ulola Facelift Serum za lice

Bok!


Danas ću podjeliti s vama svoje dojmove o prvom serumu u svojoj kolekciji a riječ je o Ulolinom Facelift serumu za lice* koji je od nedavno u prodaji dok sam ga ja imala priliku isprobati prije nego što je stigao na police. :)






Ako vas je put ikad nanio do mog bloga onda sigurno znate da moja ljubav prema Uloli nije nikakva tajna i njihove proizvode sam prve otkrila kad sam odlučila pokušati svoju rutinu njege bazirati na prirodnoj kozmetici. Nisam neki čistunac i poneka kemikalija ne predstavlja mi prepreku u isprobavanju proizvoda međutim od kad većina proizvoda koje koristim dolazi sa prirodne strane stvarno osjetim pozitivne pomake na svojoj koži. Ulolini proizvodi su mi posebno dragi zbog svojih divnih mirisa koji su osvježavajući a topli, sve nekako u isto vrijeme, ma Mediteran u malom. :) Uz to sadrže mnoga ulja koja su mojoj suhoj koži prijeko potrebna tako da mi to pruža poseban užitak i olakšanje prilikom svakog korištenja. Ulola je, osim toga, hrvatska kozmetika potpuno prirodnog porijekla sastojaka i bez testiranja na životinjama. Baš zato sam vrlo rado pristala isprobati ovaj serum, znajući da je gotovo nemoguće da mi neće odgovarati.


Na slici je prikaz sadržaja paketa - serum, uzorci nekih Ulola proizvoda iz različitih linija i prospekti :)

Serumi su proizvodi lagane, uljne ili gelaste teksture koji sadrže visoke koncentracije određenih aktivnih sastojaka, a namijenjeni su njezi kože lica. Predstavljaju intenzivan tretman koji pomaže da se brzo postignu vidljivi učinci (izvor). Ono što je meni najbitnija karakteristika seruma kao preparata je to da serumi prodiru dublje u kožu od krema te ujedno pojačavaju i djelovanje same kreme.

Iz Ulole o ovom serumu kažu sljedeće:
"Ulolin Facelift serum za lice je 100% prirodni uljni koncentrat koji dubinski hrani i obnavlja kožu, ublažava postojeće bore i usporava stvaranje novih. Serum sadrži hladno prešana ulja koštica marelice, makadamije, avokada, pšeničnih klica te eterična ulja geranija i slatke naranče, ružmarin CO2, prirodni vitamin E i cetiol V koji su, svaki na svoj način, zaslužni za fantastične rezultate vidljive i samo nakon 10 dana korištenja seruma."

Serum dolazi u jednostavno dizajniranoj tamnoj staklenoj bočici s bijelom naljepnicom na kojoj su navedeni osnovni detalji o proizvodu, koja sadrži 30ml uljnog eliksira, koji se dozira uz pomoć praktične pipete. Bočica je pakirana u bijelu kartonsku kutijicu sa srebrnim i sivim detaljima na kojoj su sadržane sve potrebne informacije o proizvodu. Dizajn odgovara ostatku Facelift linije i meni je ta jednostavnost jako lijepa a bočica s pipetom najljepša je stanovnica moje police s proizvodima. :)





Ukoliko poput mene imate problema ili nedoumica s razumijevanjem sastojaka ili dobrobiti određenih tvari u proizvodima, iz Ulole su mi ustupili dodatne informacije koje želim podijeliti s vama:
  • Prednost Ulola seruma za lice je što sadrži hladno prešana biljna ulja, kvalitetna kemotipizirana eterična ulja te prirodne aktivne tvari.
  •  Visoko vrijedna hladno prešana biljna ulja imaju funkciju hidratiziranja, ona hrane i povećavaju elastičnost suhe kože. Ulje pšeničnih klica ima mnogo ljekovitih svojstava, a puno je vitamina B i E, kalcija i proteina te je moćan antioksidans koji štiti stanice od ultravioletnih zraka i stresa koji donosi okoliš. Ulje koštice marelice bogato je vitaminima i mineralima te je kao takvo dobro za njegu kože lica, naročito suhe, delikatne, prerano ostarjele i upaljene kože.
  • Eterična ulja geranija i slatke naranče na koži djeluju tako da uravnotežuju lučenje sebuma, čiste masnu kožu te djeluju kao antiseptik. Ponekad iznenađuje kako ulja, kao masna tvar, uravnotežuju lučenje sebuma, ali istraživanja su pokazala da je to upravo slučaj s navedenim uljima!
  • Ružmarin se u kozmetičkim proizvodima koristi za uklanjanje akni i crvenila, poboljšava cirkulaciju i smanjuje pojavu pucanja kapilara i proširenih vena, odnosno on služi kao izvrstan antioksidans koji u niskim dozama omogućava stabilnost proizvoda.
  • Prirodni vitamin E ima dvojako djelovanje; sprječava oksidaciju ulja i ima anti-age učinak, odnosno omogućuje stanicama najdinamičniju prirodnu regeneraciju.
  • Odabirom biljnih i eteričnih ulja postignut je kompletan učinak i djelovanje, a prisutnošću prirodnog pojačivača apsorpcije „cetiola V“ ubrzan je prodor ulja kroz kožu.

Moji dojmovi o ovom serumu su odlični! Čim sam dobila serum uvrstila sam ga u svoju stalnu rutinu njege lica i s nestrpljenjem čekala ponašanje kože u suradnji s njim. Moja rutina već oko mjesec dana sastoji se isključivo od prirodne kozmetike a jedini proizvod koji mi je nedostajao bila je krema za lice ili serum koji sam priželjkivala ali nisam znala kojem bih dala priliku jer je riječ o luksuznijim proizvodima koji su mi često izvan dosega zbog skromnog budžeta kojim raspolažem. Moja suha koža voli ovaj serum, opet je riječ o bogatim uljima, o divnom mirisu, o zadovoljavajućoj hidratizaciji bez da zamasti kožu i, što je najbitnije, bez začepljenih pora! :) Potrebno je doslovno par kapi kako bi bilo pokriveno cijelo lice i vrat tako da se troši puževim korakom a kad se nakon nekoliko minuta upije koža ostaje blistavo sjajna na način da izgleda zdravo. Također čini odličnu podlogu za puder, bb kremu, korektor koje sam zasad izbacila iz upotrebe jer mi se sviđa kako mi koža izgleda posljednjih dana. :)

Ulola Facelift linija reklamira se kao prirodna alternativa botoxu i to možda znači da je moja koža premlada da bih koristila ove proizvode ali mislim da nema greške u preventivnoj njezi kože protiv bora, sigurno je efektivnije nego sanirati štetu kasnije. ;)



Ulola Facelift Serum za lice dostupan je u DM-u, Alternativa web shop-u te ljekarnama PRIMA PHARME: Kišpatićeva 12, Zagreb (u krugu bolnice Rebro) i Pakoštanska 5, zagreb (u sklopu tržnice Jarun) po nešto nižoj cijeni od 100kn.

Po mom mišljenju ovaj serum predstavlja odličan omjer cijene i kvalitete i sigurno ću jedan primjerak pokloniti svojoj mami jer bih voljela vidjeti kako na njega reagira zrela koža a u svakom slučaju bih joj voljela priuštiti luksuzan tretman lica za svaki dan.

Koristite li serume? Biste li voljele isprobati ovaj Ulola Facelift serum?


*PR proizvod

6 comments:

  1. Opet divna Ulola, red bi bio da dodju i kod nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš bi mi bilo drago da dođu kod vas ali i da kod nas u provinciji malo povećaju asortiman, voljela bih probati još više njihovih mirisnih divota. :)

      Delete
  2. Stigla je recenzijica seruma! Jej! :) Zvuči odlično, iskreno, i priželjkivala sam pozitivnu recenziju, jer čitam dosta pohvala za Ulola proizvode, tako da super što ni ovaj nije razočarao! Sviđa mi se što serum ne ostavlja masni film, a i što dobro funkcionira kao podloga za bb kremu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je isto drago što je ispao super proizvod, dosad mi je Ulola jedina marka prirodne kozmetike s čijim proizvodima nisam morala postizati kompromise i baš uživam, od prvog dana, u svakom od njih. :) Da su malo cjenovno pristupačniji još bi mi bilo draže! ;)

      Delete
  3. Zvuči odlično, definitivno ću ga isprobati...i i iskreno te anti-age oznake su ionako najviše tu radi marketinga ako mene pitaš. Dobri sastojci su dobri i za kožu od 20 i za onu od 40 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se isto čini tako a ovom serumu ne nedostaje dobrih sastojaka. Veselim se čitanju tvojih dojmova ako ga isprobaš. :)

      Delete