Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Monday 2 March 2015

Avon Ideal Flawless korektor u kremi

Bok!

Danas ću ukratko predstaviti novi Avonov proizvod koji već drugi mjesec gledam u ponudi za Avon Ladies a nikako da izađe u katalogu. Riječ je o Ideal Flawless korektoru u kremi za koji sam mislila da će biti samo jedan u nizu propalih pokušaja sanacije mojih živopisnih podočnjaka ali ispostavilo se da nije baš tako. :)


Korektor dolazi u jednostavnom pakiranju - crna kartonska kutijica na kojoj su sve informacije o proizvodu i u njoj crna plastična posudica koja je čvrsto zatvorena a pravilnim laganim potezom se otvara kao od šale, nasilnim putem sigurno ju nećete otvoriti i tu moram pohvaliti pakovanje što je karakteristika kojoj inače ne pridajem previše pažnje. U posudici se nalazi samo sadržaj proizvoda bez ikakvih aplikatora i ogledalca što ne smatram nedostatkom. Korektor dolazi u dvije nijanse, Fair i Medium što će se možda nekom učiniti kao premali izbor međutim kod korektora je to nešto na što sam već navikla i uvijek posegnem za svijetlijom nijansom. Gramaža proizvoda je 1,4ml a puna cijena 60kn. Svoj primjerak sam platila 25kn dok je u aktualnom katalogu za AL dostupan uz Kist za nanošenje korektora po cijeni od 45kn. Sigurna sam da će kao novitet biti u ponudi po povoljnoj cijeni kad se nađe u redovnom kataloškom prometu.





Nijansa koju sam kupila je Ivory jer sam svijetlog tena i uvijek mi Avonove nijanse tog naziva odgovaraju. Podton bih opisala neutralnim ali upozoravam da nisam stručnjak na polju prepoznavanja spektra boja. ;) Imam suhu kožu i izražene podočnjake koje teško uspijevam prikriti da izgledaju prirodno i ne postignem suprotan efekt. Obično mi se korektori uvlače u borice i formiraju ružne linije oko očiju, isušuju kožu i postaraju me (planirala sam nabaviti Aurin tekući korektor koje svi hvale ali nije mi to pošlo za rukom kad sam bila u Banja Luci - niti jedna od mnogih ljekarni na svojim Aura štandovima nije ih imala u ponudi).

Upravo zato me privukao opis ovog korektora:
- koncentrirana kremasta formula
- prekriva podočnjake i druge nepravilnosti
- ne nakuplja se u naborima, izgleda prirodno na koži.


Moje upoznavanje s ovim korektorom nije baš prošlo najbolje, naime, svidjela mi se nijansa i odlično je stopila s mojim tenom međutim nikako ga nisam uspijevala nanijeti uspješno. Nanosila sam ga četkicom i učinak je bio grozan, zapravo isti kao i kod ostalih korektora - bio mi je presuh, uvlačio se u borice i činio me umornijom zbog čega sam ga se htjela riješiti što prije. U trenutku očaja odlučila sam mu dati još jednu priliku prije nego što ga proslijedim ili bacim u smeće i dogodilo se čudo! Ubola sam prst u proizvod kako bih ga nanijela i efekt je bio odličan jer se tekstura pod toplinom prsta rastopila u laganu kremu a na podočnjacima je ta kremica postala puderasta s lijepim, prirodnim prekrivanjem i bez uvlačenja u linije podočnjaka. Ukratko, na taj način ispunila su se sva obećanja proizvođača i ovo je postao moj prvi upotrebljivi korektor i savršen proizvod za prekrivanje umornih utora ispod očiju!

Moram naglasiti da niti ovim niti bilo kojim proizvodom nije moguće eliminirati podočnjake, što i ne bi trebao biti cilj prekrivanja, ali ujednačavanje boje tena i naglašavanje prirodne ljepote je nešto čemu težim i što sam uspjela dobiti tako da vam od sveg srca preporučam ovu crnu kutijicu. :)

Koji je vaš omiljen proizvod za eliminaciju podočnjaka? Kako vam se sviđa ovaj korektor?

16 comments:

  1. Baš sam ga gledala u zadnjem katalogu i odlučila sam ga ipak preskočiti. Ne znam zašto, čini se super!! Pošto sam u zadnje vrijeme na puder i korektor kicku, vjerojatno ću i ovaj na kraju kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga u katalogu uopće ne mogu naći! :D Meni je pravo otkriće i uopće mi ne smeta što ga moram koristiti prstom jer sam napokon našla dobar korektor. :)

      Delete
  2. Čekirala sam ga u katalogu no nekako sam odustala od kupovine. Znat ću bolje za sljedeći put. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam ja jedina koja ga nije našla u katalogu?! Ispadam slijepa :D Svakako mu daj priliku i pripremi prstiće! :D

      Delete
  3. i samoj mi malo koji korektro paše, trenutno koristim Estee Lauderov, ali je pri kraju pa me panika hvata :D
    mislim da ih je uvijek tako prstim najbolje nanositi, pošto su gušći, a i efekt je prirodniji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dugo mi je trebalo da naučim tu bitnu sitnicu :D Nisam probala Estee Lauderov korektor niti bilo koji skupocjeni tako da mi je olakšanje sad kad imam povoljan a dobar izbor. :)

      Delete
  4. Ni ja nisam spazila ovaj korektor u katalogu, ne znam u cemu je stos :O? Ja imam podocnjake od naocara, pre sam koristila onaj kremasti cetvorobojni Avonov korektor, a bas juce sam kupila Aurin tecni, jos ga nisam valjano isprobala ali mislim da je gusce konzistencije. Svakako je kvalitetan, probala sam u radnji :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije još u katalogu, bar ne u 4/2015, mislim da su cure pomješale korektor s puderom u kremi. Nadam se da će u sljedećem izaći! Meni je želja nabaviti Aurin i Fit Me jer sam puno pozitivnih iskustava o njima pročitala. Jednom... :)

      Delete
  5. Iako imam podočnjake, nisam baš ljubitelj korektora jer nakon što ih nanesem izgledam ful umjetno, odnosno ne sviđa mi se kako to sve skupa izgleda :D Može biti da još nisam našla onaj odgovarajući :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam kod tebe pročitala kako ti se nije svidjelo kad si se vidjela fotošopiranu bez podočnjaka i par puta sam si i sama toliko dobro prekrila podočnjake da to više nisam bila ja ali bez imalo korektora izgledam stvarno bolesno i na žalost ne umišljam to tako da me ova formula baš oduševila. Dobar savjet koji od nedavno prakticiram je nanošenje korektora samo u kut oka i blendanje prema van, rezultat je prirodan i zdrav izgled :)

      Delete
  6. Zvuči odlično, i ja imam jako izražene podočnjake i svakako ću ga pogledati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je spasio, prvi je koji mi se svidio a da samostalno dobro obavlja posao. Probaj, nije skup proizvod a ako ti bude odgovarao riješit ćeš se muka po podočnjacima :D

      Delete
  7. O ja neman dobra iskustva s ovakvim proizvodima, nije ovo za mene, iako privlači, nemogu reć da ne privlači :D Ja volin svoje podočnjake, nek se vidi da radin nešto AHAHAHAH <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaa, meni je isto prihvatljiv izgled hard workera ali ovo kako ja izgledam bez korektora više vuče na slavery look :D

      Delete
  8. Srećom, nemam problema s podočnjacima, no vidim da dosta žena ima i super što si uspjela pronaći proizvod koji ti uistinu odgovara :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno si sretnica! Do sad sam se pred tim umornim izgledom osjećala nemoćno ali s ovim korektorom mi je laknulo - kad sam shvatila kako ga najbolje koristiti, naravno. :)

      Delete