Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Thursday 23 April 2015

Biobaza Men sapun s ugljenom za umivanje i brijanje lica

Bok!

Danas ću vam pisati o jednom svestranom sapunu koji je, po mom mišljenju, sasvim nepravedno ograničen na police s proizvodima za muškarce. Riječ je o Biobaza Men sapunu s ugljenom za umivanje i brijanje lica.






Sapun dolazi u praktičnoj plastičnoj posudici koja je smještena u smeđu kartonsku kutijici pravog macho dizajna. :D Za nepotrošivu količinu od 100g potrebno je izdvojiti 19.90kn, a možete ga naći u svakom dm-u na policama s proizvodima namjenjenim muškarcima. Zbog intenzivne boje i teksture sapuna možda ga je najpametnije ostaviti u originalnoj kutijici, što sam naučila na teži način, ali ukoliko ga izvadite na donjem dijelu vidjet ćete simpatični otisak Biobazinog loga. Nakon otvaranja stavila sam ga u posudicu za sapun koja ima one rešetkice da sapun ne pliva u vodi. 



Sapun je namjenjen brijanju i kad prođete četkicom po njemu stvara bogatu pjenu kojom je uživancija umivati se ali ako ga koristite na klasičan način tad mu je tekstura gelasta. Svestran nigga! :D



Prvi put kad sam ga koristila učinila sam to četkicom za rumenilo jer nemam onu retro grandpa četkicu za brijanje koja bi vjerojatno bila idealna za ovaj sapun. Ono što sam doživjela bilo je zapanjujuće - čista četkica je nakon ispiranja postala još čišća, nisam ni znala do tad kako ju nekvalitetno tretiram! Umivanje je bilo još jedno pozitivno iskustvo, instant osvježenje i čišćenje pora koje me je oduševilo! Smjesta mi je trebala hidratacija jer je mojoj suhoj koži ovaj proizvod možda malčice preintenzivan ali pretpostavljam da bi ga masnokošci voljeli svaki dan. Miris je još jedna pozitivna strana ovog proizvoda, miriše na čisto i odličan je za početak jutarnje rutine njege lica. Koristim ga dva do tri puta tjedno zadnjih nekoliko mjeseci i još ne primjećujem da se smanjuje.




Ukoliko volite škriputavo čistu kožu i nemate predrasude prema sapunima tada vam od srca preporučam ovaj proizvod.

9 comments:

  1. Uh, čekala sam recenziju ovoga, kupljeno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, odlično, obavezno javi svoje dojmove, nadam se da nećeš biti razočarana! :)

      Delete
  2. Drago mi je da ti se sviđaju i post i proizvod! :D
    Lako je navući se na tako dobar učinak pa je razumljivo predoziranje ali korištenje u nekim udaljenijim intervalima sigurno će ti pružiti bolje rezultate. Super mi je čuti da je i za brijanje dobar jer ga u tu svrhu nisam probala niti nagovorila dečka da testira, kod nas je zasad u upotrebi samo kao čistač. :)
    Hvala ti na komentaru i podršci u preporuci! :)

    ReplyDelete
  3. To sam čekala! Pošto san veliki fan squeeky clean svega, I need this sheet. Baš sam nedavno uzela gel za pranje lica koji mi je dio jutarnje njege, svima super meni preslab. Moj um i tilo odbijaju hyped proizvode, uvik kontra. Nadan se da ću ga nać u svom malom dm-u :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj sapun bi onda mogao zadovoljit tvoje potrebe, ako ga pronađeš javi kako ti šljaka na licu! Ako ga ima u mom dm-u mislim da ga ima posvuda. :D

      Delete
  4. Nisam ga uopće primijetila, obratit ću pozornost idući put i baš bih ga mogla isprobati. Kad sam vidjela naslov, prvo mi je palo na pamet da bi bio dobar za brijanje nogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čini mi se da je zbog tog "for men" dijela u imenu neuočljiv što je šteta jer je sapun sjajan. Nisam ga isprobala za brijanje iz jednostavnog razloga, koristim epilator. S obzirom na to da je u kontaktu s mokrom kožom gel teksture vjerojatno bi britvica lijepo klizila po njemu. Ako isprobaš javi! :)

      Delete
  5. Volim sapunčiće za lice i trenutno koristim Avene-ov sindet. Što se tiče aktivnog ugljena, koristila sam Lush Dark Angel i mogu reći da stvarno daje odličen rezultate koži lica, tako da vjerujem da je i ovaj proizvod jednako dobar, a puuuno povoljnije cijene :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su sapuni isto u zadnje vrijeme postali dragi, ovaj je odličan i cijenom i učinkom ali moram priznati da ne bih imala ništa protiv isprobavanja neke skuplje inačice. Ah, žene! :)

      Delete