Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Thursday 18 December 2014

Pivo + kovrčava kosa = zaljubljeni par :)

Bok cure!

Da, dobro ste pročitale, došlo je do točke kad se polijevam pivom po glavi i to me usrećuje gotovo jednako kao kad ga pijem :D


Šalu na stranu, radi se o sljedećem: lutajući bespućima blogosvemira naišla sam na blog kovrdžava kosa koji me nazivom odmah privukao jer i sama imam kovrčavu kosu i svaki savjet u pogledu njege mi je i više nego dobrodošao jer puno pažnje polažem izgledu i zdravlju svoje kose. Samim tim što je kosa kovrčava možete zaključiti da je suha, teško se češlja, lako mrsi i ukoliko je zanemarena izgleda poput neurednog klupka kojem ne možete naći početak ni kraj. Do sad nisam bila nezadovoljna izgledom svoje kose, koristila sam šampon-regenerator-serum-češljaj ju samo dok je mokra-suši ju prirodnim putem rutinu ali kad sam videla slike kose Milice s gore spomenutog bloga vidjela sam da se nekim izmjenama može postići još bolji rezultat. Jedan od najčitanijih postova na njenom blogu je onaj u kojem spominje upotrebu piva kao nezaobilaznog sredstva u ulozi njege svoje kose. Pivo je jeftino, potrebno je samo pustiti da ishlapi alkohol iz njega ili ga iz istog razloga prokuhati, nije bilo razloga da ne pokušam. Glupo bi mi bilo copy-pasteati sadržaj pa ću linkati taj post da vidite zašto me taj naočigled sulud postupak privukao - klik!

Još moram napomenuti da je moja kosa duga, dosta gusta ali vlasi su tanke tako da sam ovim postupkom postigla najviše volumena i definicije što mogu s obzirom na navedene osobine. Uz to uopće ne posjedujem fen i jako rijetko posegnem za peglom tako da je izložena miminalnim izlaganjima neprirodnoj toplini.

Prije opisa postupka predstavit ću vam svoja dva dosadašnja suborca u borbi protiv suhih vrhova čijom sam redovitom upotrebom odgodila šišanje na nekoliko mjeseci, točnije u fazi sam kad se šišam jednom godišnje možda jednom u devet mjeseci, i to zbog izuzetno malih oštećenja. Sigurna sam da ste već puno puta naišli na njih, to su Avon Advance Techniques zeleni serum za oštećene vrhove i plavi serum s arganovim uljem. Imate toplu preporuku; zeleni je samo za vrhove jer u suprotnom ima tendenciju mašćenja a plavi slobodno možete koristiti na cijeloj kosi, njegujuć je a nimalo ne masti.


Da se vratimo na pivo! Kako osim ovih seruma nisam imala nikakvu kremu za kosu odlučila sam kupiti nov i nepoznat proizvod u tu svrhu jer tretman nalaže: klasično pranje kose šamponom, regeneratorom, uranjanje u kupku mlakog piva iz kojeg je ispario alkohol i, nakon što se upije u kosu i višak pokupi ručnikom, nanošenje kreme ili nekog sličnog proizvoda kako bi razblažio ukrućivanje kose koju uzrokuje pivska kupka.

Izbor je pao na Helen Seward  Kerat Eliksir Styling Fluid - fluid za stiliziranje kovrčave i trajno ondulirane kose. Kupila sam ga u Bipi na prijedlog prodavačice za nešto manje od 70kn. Nikad nisam koristila sličan proizvod i bila sam sretna što mogu isprobati nešto novo mada mi je bilo teško izdvojiti toliko novaca na slijepo.



Količina proizvoda koji dobijete je 125ml, dozira se na pumpicu što se bolje vidi na nekim sljedećim slikama i pakiran je u shiny kartonski oklop kojemu, osim uštede materijala za kutijicu, ne vidim namjenu...ali ok, ajde, izgleda slatko, kao da se bočica spremila za Halloween :) Finog je mirisa i, naravno, fluidne teksture, sasvim proziran.

SASTOJCI: Aqua, Alcohol denat., Polyacrylamidomethylpropane Sultonic Acid, PVP/VA copolymer, Hydrolized keratin, Bis-Ethyl Isostearamide, Iris Fiorentina Root Extract, PEG 12 Dimethicone, Aminomethyl propanol, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 laulyr glycol ether, Propylene glycol, PEG-40 hydrogenated castor oil, Citric acid, Parfum, Benzoic acid, Methylisothiazolinone, Benzyl salicylate, Citronellol, Limonene, Alpha-isomethyl ionone, Geraniol, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool.

Izbor piva nije bio težak, Daruvar se ponosi svojom pivarskom tradicijom i nije mi palo na pamet kupiti drugo osim Staročeškog svijetlog piva. :) Uzela sam bombu od dvije litre da ne ponestane. :))


Sastojci piva (izuzev alkohola): voda, ječmeni slad, kukuruzna krupica, hmelj. Sadrži sulfite.

Testiranje je krenulo tako što sam prvi put oprala kosu po naputku, uključujući pivo i fluid i bila sam oduševljena! Sljedeće pranje je isključilo pivo da vidim kako se kosa ponaša samo s fluidom i taj me postupak bacio u očaj, tri dana sam bila zarobljena sa gnjezdom na glavi koje se nije dalo razmrsiti i kosa mi je bila totalno dehidrirana. Treći put sam opet probala s pivom i to je to! Ostajem pri toj rutini do daljnjeg. Desetak svjedoka potvrdilo je da se miris piva uopće ne osjeti u kosi tako da o smradu nema govora.

Priložit ću dvije fotografije, obje uslikane drugi dan nakon pranja jer lako je imati uredne kovrče prije spavanja! Prva fotografija predstavlja moju kosu bez pivske kupke, opranu šamponom, regeneratorom i njegovanu ovim fluidom, na drugoj je kosa oprana šamponom, regeneratorom, pivom i ukroćena fluidom.

Bez piva

S pivom
(nepravilnosti su uzrokovane povjetarcem jer je fotografija napravljena na balkonu)


Da sumiram, njega kose pivom za moju kovrčavu kosu pokazala se kao idealno rješenje. Kupnja fluida rezultat je čistog hira i kao samostalan proizvod pokazao se kao potpuni promašaj. Voljela bih čuti imate li kakav prijedlog proizvoda u tu svrhu kako bih još više poboljšala urednost kovrča.

Jeste li probale neke alternativne proizvode u svojoj rutini njege kose? Kako vam se sviđa ideja o korištenju piva u ovu svrhu?

Hvala na čitanju! <3

15 comments:

  1. Odlična uvodna rečenica :D Čitala sam dosta članaka o korištenju piva u svrhe njege kose, no nisam nikada isprobala. Znala sam je samo nekad ispirati, nakon pranja, s čajem od kamilice :) A za kovrčavu kosu nemam baš nekih savjeta, jer ja imam u potpunosti ravnu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se baš iznenadila kad sam prvi put za to čula i baš mi je drago da sam probala. :)
      Nemamo istu kosu ali mislim da nikom ne bi naškodio tretman kamilicom s vremena na vrijeme.

      Delete
  2. Baš si me nasmijala s uvodom :D Razlika je očita i stvarno ti kovrče predivno izgledaju nakon pivskog tretmana! Za moju alternativnu "nikad-više" masku od žumanjka i malsinovog ulja već znaš ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osličan je pivski tretman samo mi je žao novca koji sam dala za ovaj fluid jer se nije pokazao kao idealno rješenje :/
      Da, da, dobro da si mi to rekla, vidiš da svašta isprobavam :D Note to self: ako ide u smjesu za palačinke - ne stavljaj na kosu!

      Delete
  3. I onda nek neko veli da piva nije zdrava :D

    ReplyDelete
  4. Danas uđoh na bloger kad ono, dosta alkohola kruži okolo. Oj vidi se da je Božić :D Nisan nikad probala ništa radit s pivon (oko kose, oko jetre jesan ahahha). Znam da ga jedna bivša kolegica sa posla koristila kao 'lak za kosu' :D Iman kosu ravnu ko slavoniju, ali prijateljica sa kovrčavom kosom prilično često macka 2/3 kose sa malinovim uljem i kune se jedino u njega. Kovrče joj izgledju uvijek sjajno i definirano. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaha, višenamjenski proizvod, i ja sam pivo upoznala s više dijelova tijela! Moramo blagdane propisno obilježiti ;)
      Pivo je super lak za kosu, baš uštirka kovrče i zato je potrebno staviti nekakvu kremu da ga malo otpusti. Malinovim ili maslinovim? Maslinovo je super za kožu i kosu ali nama na kontinentu je prilično teško nabaviti dobru robu pa se više okrećemo dostupnijim pomadama. :))

      Delete
  5. Imaš prekrasnu kosu <3 Piva je poznata za odlično djelovanje na kosi, moram se sjetiti i ukrast jednu iz podruma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :)
      Vidim da su mnoge djevojke upoznate s pivom ali eto, meni je to bila potpuna novost. Čula sam da je odlično za nahraniti čak i ravnu kosu ali se u tom slučaju nakon pivske kupke ono ispire s kose. Zaleti nekad do podruma :))

      Delete
  6. Morat ću isprobati :D

    ReplyDelete
  7. Kako si me nasmijala :D Imaš predivnu kosu i kovrče posebno nakon pivskog tretmana :) Imam izrazito ravnu kosu (toliko ravnu da izgleda kao da je opeglana) tako da ne znam ni jedan savjet vezan uz kovrče :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :D Hvala ti, osjetila sam veliku razliku nakon tretmana, žao mi je što nisam uspjela to poslikati još kvalitetnije.
      Meni je nekad žao što nemam ravnu kosu pa da mi život bude lakši ali kad ju izravnam izgledam kao siroče tako da pretpostavljam da mogu biti sretna, nikako mi ravna kosa ne stoji :D

      Delete