Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Friday 2 December 2016

Bioderma Sebium H2O Micelarna Otopina

Bok!


Bioderma Sebium H2O Micelarna Otopina druga je Biodermina micelarna otopina koju testiram a razlog zbog kojeg sam se odlucila na kupovinu ove, koja je namjenjena masnoj kozi je obecanje ciscenja pora i, naravno, snizenje! :)





Sastojci: AQUA/WATER/EAU, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CITRATE, ZINC GLUCONATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 442]

Bioderma Sensibio bila je prva Biodermina micelarna voda koju sam probala, namjenjena je suhoj i osjetljivoj kozi - to je ono kultno pakiranje s crvenim poklopcem, i njome nisam bila zadovoljna, bila je blaga prema kozi ali nedovoljno ucinkovita u uklanjanju sminke s lica tako da ne namjeravam ponoviti tu kupovinu jer za puno manje novca mogu dobiti puno efikasniji proizvod. Zasto sam se onda odlucila za verziju Sebium koja uopce ne odgovara znacajkama moje koze pitate se? Razlog je, osim snizenja, taj sto sam u zadnje vrijeme nezadovoljna svojim prosirenim porama a ljetos isprobani Biodermini proizvodi namjenjeni ciscenju ili laganoj hidrataciji su me odusevili a kako sam zbog trudnoce zanemarila blog (pregnancy brain + posao) nisam vam o njima jos pisala, samo cu ostaviti fotografiju, ako vas zanimaju detalji potrudit cu se pisati o njima detaljnije.



Dakle, Bioderma Sebium H2O je micelarna otopina od koje mozete ocekivati efikasno uklanjanje sminke i jako lijepo i blago ciscenje viska sebuma na podrucju prosirenih pora. Micelarna otopina nije mi dodatno isusila lice, nakon ciscenja ju hidratiziram laganom kremom i mislim da mi je u zadnje vrijeme dovoljna njega lica bez teskih krema namjenjenih super suhom i osjetljivom licu. Mozda je to samo postporodajna faza jer mi se lice zadnjih 10mj konstantno mijenja ali svakako nisam iskusila nista negativno, dapace! Veliki plus takoder dajem uspjesnom i potpunom uklanjanju maskare sto do sad nisam dozivjela niti od jedne micelarne otopine (zutu dvofaznu Garnier pod tim ne racunam), uvijek bih prvo maskaru morala otapati vodom pa nastaviti dalje s ciscenjem. Takoder je prva micelarna nakon koje ne osjecam potrebu za umivanjem jer ne ostavlja nikakav trag iza sebe osim svjezine i cistoce. Koristim ju ponekad i kao tonik jer se u zadnje vrijeme zaista rijetko i sminkam. Vazno je napomenuti da je rijec o nesto jace parfumiranom proizvodu ali ugodnog mirisa mada ne sasvim nenametljivog.
Bocicu od 250ml platila sam 9€ za razliku od uobicajenih 12€ i u ljekarnama gdje kupujem kozmetiku uvijek dajem priliku proizvoima na snizenju pogotovo tim nekim ljekarnickim brendovima (Avene, Nuxe, LRP, Bioderma, Eucerin...) za koje sam sigurna da mi odgovaraju licu ili sam u najgorem slucaju prema njima indiferentna.

Ukratko to bi bilo to o Bioderma Sebium H2O micelarnoj otopini, nadam se da sam vam uspjesno prenijela svoje dojmove i olaksala vam izbor ukoliko se dvoumite dati joj sansu ili ne. Ako ste isprobale ovaj ili neki drugi Biodermin proizvod slobodno podijelite iskustva u komentarima! Hvala vam na citanju i saljem pozdrave do sljedeceg posta!

2 comments:

  1. Može detaljna recenzija. 😊😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno, potrudit cu se napisat ju sto prije, zapravo definitivno prije ljeta, jer su proizvodi namjenjeni ljetnim radostima! Hvala na komentaru! :)

      Delete