Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Tuesday 16 June 2015

Look otporan na vrućine

Bok!


Danas sam vam odlučila pokazati jednostavan look koji sam postigla s proizvodima koji se na mom licu nisu otopili unatoč veoma visokim temeraturama koje su nas pratile posljednjih nekoliko dana. Najbitnija stvar u ovom postu je da se radi o prilično povoljnim proizvodima a mogu ih o istom trošku navesti kao svoje makeup favorite dok ne otkrijem neku skupu šminku i ne postanem snob. :)






Iako ljeti u pravilu ne koristim puder ovog sam puta napravila iznimku. Zbog sunca mi se lice počelo neobično crveniti, to je ona početna faza privikavanja na novu nijansu i udare sunca, pa sam htjela prikriti nesavršenosti i u isto vrijeme testirati kako će se novi puder ponašati na mom licu.
Maybelline Super Stay Better Skin u nijansi Cameo dobila sam od prijateljice kojoj nije odgovarala nijansa. Meni se idealno stopio s tenom sad kad sam malčice potamnila a sviđa mi se i to što s njim ne osjećam težinu na licu a jako dobro prekriva.
Maybelline Lash Sensational maskaru dobila sam na Avon Beauty Blog Day-u i već nakon nekoliko nanošenja znala sam da imam novu najdražu maskaru. Ako me poriv za isprobavanjem novih proizvoda ne pobjedi sigurno ću ju nastaviti kupovati.
Essence Liquid Ink Eyeliner moj je apsolutni favorit među tuševima a o njemu sam već pisala ovdje. Kupujem ga iznova i iznova.
Essence kremasto sjenilo u nijansi 06 UK's stonehenge mi je otkriće i od kad sam ga kupila zapostavila sam sva ostala sjenila. Lako se nanosi i blenda a kad se osuši ne miče se nikud s kapka. Ni sjenilo ni silne šljokice koje su u njemu!
Essence olovke za usne su u blogosferi opjevane već nebrojeno puta ali to nije bez razloga, stvarno su remek djelo drogerijske ponude. Moja je u nijansi Cute Pink.
Avon olovka za obrve Soft Black je proizvod bez kojeg mogu ali volim nekad naglasiti obrve, čisto zbog toga jer to sve blogerice rade. :D

Osim proizvoda na slici koristila sam još i Avon svjetlucave perle koje izgledaju već tako oronulo da ih jednostavno nisam mogla stavljati na blog (sad samo čekam da me netko pita zašto onda stavljam svoje slike, xaxaxa :P).


Essence englez. Gledajte kako je samo divno!



Essence kistiće obožavam, povoljni su a mislim da rade odličan posao. Od kad imam kistić za blendanje puno više uživam u sjenilima jer je mekan i efikasan, a kistić namjenjen nanošenju eyelinera koristim kako bih prenijela olovku za obrve na, jel, obrve. ;)



Za vrijeme fotografiranja nekoliko puta sam brisala znoj a šminka je ostala na svom mjestu.


To je moj, super jednostavan, otporan na vrućine, look. Nadam se da vam se svidio! :)


Šminkate li se vi ljeti? Kojim proizvodima vjerujete na ovakvim temperaturama?

14 comments:

  1. Lash sensational je maskara koju trenutno koristim (i obožavam). Better skin puder sam koristila zimus i jako dobar utisak je ostavio na mene. Leti ne koristim tečne pudere, već samo bb kreme tako da ću ga sigurno ponovo kupiti na jesen.
    Essence olovke za usne su klasika :)
    Četkice essence bih volela da imam, nažalost trenutno imam samo onu za puder, ostale ne mogu da nadjem u mom gradu, rasprodaju se brzinom svetlosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da dijelimo dojmove o ovim proizvodima! :)
      Što se dostupnosti Essence četkica kod mene to nije problem jer u mom malom dm-u se rijetko što rasproda - problem mi jedino bude kad neke stvari ne dopreme u manje radnje. Ako ih ikad uloviš sigurno se nećeš razočarati, pogotovo ne za tu cijenu. :)

      Delete
  2. UK sjenilo je tako divno i da nisam pročitala i vidjela ovaj post, vjerojatno mi nikad ne bi zapeo za oko u trgovini, još ako izdrži vrućinu - odlično :D
    Lash Sensational u početku nisam voljela, ali nakon 2., 3. korištenja mi je jako jako dobro, i da super za ljeto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prekrasno je sjenilo ali nisam sigurna postoji li još ta Effect linija još u prodaji jer sam ja svoj primjerak našla na hrpici sniženih proizvoda. Svi ovi proizvodi se momački drže na vrućini, baš su me ugodno iznenadili! :)

      Delete
  3. to kremasto sjenilo je divnooo, me like it :D super look, super tuš, i ako izdrži vrućinu-zakon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, drago mi je da se i tebi sviđa! :) Hvala ti! <3

      Delete
  4. Post kao naručen za ovo vrijeme. Obavezno moram uzeti ovo sjenilo, odličan look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, spontano sam se odlučila na ovaj post kad sam vidjela kako se šminka ne otapa za razliku od svega ostalog na mom tijelu prilikom vrućina. :D Ako još nađeš ovo sjenilo obavezno ga ugrabi, moje je bilo u košarici sa sniženim proizvodima za manje od 10kn, morala sam ga isprobati i zbog boje i zbog fora naziva. :)

      Delete
  5. Ja sam trčala u muller kada sam čula da povlače ova sjenila, da kupim dok ih još ima.Fantastičan proizvod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno dobra stvar, razmišljala sam i sama o stvaranju zaliha ostalih nijansi ali nisu mi toliko lijepe tj. nisam sigurna koliko bih ih koristila. Ali za tu cijenu svakako kapa dolje Essenceu na kvaliteti. :)

      Delete
  6. Look je odličan, a i ti si jako lijepa!
    Sjenilo je super stvar, imala sam srece pa sam ga ugrabila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjenilo je odlično, baš mi je drago da si imala tu sreću uloviti ga! :)
      Hvala ti puno! <3

      Delete